logo

Ogólne Warunki Usług

OGÓLNE WARUNKI UMÓW
ZAWIERANYCH Z SERWISEM
(dalej jako „OWU”)

 

Ogólne Warunki Umowy Usług, określają zasady na jakich świadczone są usługi na rzecz Klienta przez CC&GS Group 
Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Dąbrowie k. Poznania przy ul. Bukowskiej 41 (62-070 Dąbrowa), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000780881, posiadająca NIP: 7773348861 oraz numer REGON: 383045336.
 

I. WYJAŚNIENIE POJĘĆ

Usługa lub Usługi – polegające na modyfikacji mechanicznej, wizualnej i elektronicznej pojazdu, przy czym poszczególne zakresy usług będących w ofercie Serwisu to:
1. Tuning – sprzedaż i montaż części (np. wydechy, zderzaki, spojlery, koła itd.), prace blacharskie i lakiernicze, chiptuning (podniesienie mocy auta).
2. Detailing – mycie aut, renowacja wnętrz, w tym lakieru (polerowanie), usuwanie niedoskonałości i ubytków, czyszczenie wnętrz, zabezpieczanie lakieru powłokami ceramicznymi.
3. Wrapping (Folie) – zabezpieczanie lakieru bezbarwną folią PPF
– zmiana koloru auta poprzez aplikację folii
Towar – części lub akcesoria, będące w ofercie Serwisu.
Serwis – CC&GS Group Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Dąbrowie 
k. Poznania przy ul. Bukowskiej 41 (62-070 Dąbrowa), wpisanej 
do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto 
i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000780881, posiadająca NIP: 7773348861 oraz numer REGON: 383045336.
OWU – niniejsze Ogólne Warunki Umowy
Zlecenie – faktura pro forma zawierająca co najmniej: nazwę zamawianej usługi, dane pojazdu, dane Klienta (niezbędne 
do wystawienia faktury VAT), dane teleadresowe do kontaktu, adres e – mail Klienta, inne dane na podstawie których Serwis może ocenić możliwości realizacji zlecenia, w tym sprzedaży części, wykonania usługi, jej zakres i koszty oraz przesłać Klientowi do akceptacji.
Umowa Zamówienia (Umowa) – zaakceptowana przez Klienta oraz potwierdzona przez Serwis faktura pro forma, z której wynika zakres i cena Usługi lub rodzaj i parametry Towaru. Warunkiem wejścia w życie Umowy jest akceptacja Zlecenia i wpłata przez Klienta zaliczki na poczet Umowy, jeśli taka zaliczka jest wymagana przez Serwis, a jeśli nie jest ona wymagana, warunkiem wejścia Umowy w życie jest potwierdzenie warunków wynikających z faktury pro forma przez Strony drogą wiadomości e – mail. Akceptacja i potwierdzenie stanowią o zawarciu Umowy i są skuteczne, jeśli zostały przesłane drugiej Stronie w formie korespondencji e – mail.
Zaliczka – do zaliczki zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego o zadatku (art. 394 KC), przy czym w przypadku Klientów innych niż Konsumenci i Przedsiębiorcy Indywidualni, 
są one zmodyfikowane w ten sposób, że w razie niewykonania umowy przez jedną ze stron druga strona może bez wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić i otrzymaną zaliczkę zachować, a jeżeli sama ją wpłaciła, może żądać zwrotu tej kwoty 
w pojedynczej wysokości.
Protokół zdawczo – odbiorczy – podpisywany przez Strony (również drogą elektroniczną) dokument, który stanowi potwierdzenie przekazania oraz odbioru Pojazdu do lub z Serwisu oraz stanowi dodatkowe potwierdzenie zakresu Usług lub Towarów (w tym ewentualnych modyfikacji w tym zakresie) będących przedmiotem Umowy i stanowi on integralną jej część.
Klient – podmiot, który zawarł Umowę z Serwisem.
Przedsiębiorca – spółka prawa handlowego lub podmiot, który prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą 
lub zawodową, zawierający Umowę z Serwisem w ramach ww. działalności, nie będący Przedsiębiorcą Indywidualnym.
Przedsiębiorca Indywidualny – osoba fizyczna zawierająca Umowę z Serwisem bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności 
z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji
 i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Konsument – osoba fizyczna, nieprowadząca działalności gospodarczej, zawierająca z Serwisem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Strony – Klient i Serwis.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, 
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Serwis wykona zamówienie.
Siła Wyższa – oznacza zdarzenie zewnętrzne, które jest niemożliwe do przewidzenia i mimo dołożenia należytej staranności niemożliwe do zapobieżenia.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2022.1360 t.j. z dnia 2022.06.29
Kodeks Postępowania Cywilnego – ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2021.1805 t.j. 
z dnia 2021.10.04)
Prawa Konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.0.287).
 

II. OGÓLNE WARUNKI UMOWY

Serwis prowadzi sprzedaż części i usług. Aktualny, standardowy cennik wraz z informacjami na temat dostępnych usług Serwis zamieszcza na stronie internetowej https://gransport.pl/. przy czym każda oferta jest przygotowywana indywidulanie i jest uzależniona od specyficznych preferencji Klienta, dlatego jej zakres oraz ceny mogą różnić się od cen jednostkowych brutto umieszczonych na stronie.
Klient zlecając wykonanie usługi tym samym potwierdza, 
że jest dysponentem pojazdu, co do którego zamawia części lub, w którym zleca wykonanie Usługi, w tym modyfikacje pojazdu, bądź jest upoważniony przez właściciela pojazdu do zlecenia i realizacji takich modyfikacji.
OWU stanowią integralną część Umowy Zamówienia usługi.
OWU są dostępne dla Klienta przed zawarciem umowy 
w formie pisemnej w siedzibie Serwisu lub na stronie internetowej https://gransport.pl/ oraz są one również dostępne po zeskanowaniu kodu QR umieszonego 
na fakturze pro forma.
OWU wiążą Klienta z chwilą zawarcia Umowy Zamówienia.
 

III. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest zawarcie przez Klienta Umowy. Złożenie Zamówienia na zakup Towarów lub Usług jest możliwe osobiście lub drogą wiadomości e – mail, przy czym Serwis przesyła każdorazowo Zlecenie – tj. fakturę pro formę na adres e – mail Klienta i przystępuje do realizacji po akceptacji Zlecenia przez Klienta, które z tym momentem staje się Zamówieniem pod warunkiem odnotowania przez Serwis wpływu zaliczki na rachunek Serwisu, jeśli zaliczka jest wymagana. Jeśli zaliczka nie jest wymagana, Umowa wchodzi w życie po potwierdzeniu Zamówienia przez Klienta drogą wiadomości e – mail 
Do realizacji Umowy Serwis przystępuje po otrzymaniu przesłanego przez Klienta potwierdzenia Zlecenia lub, jeśli wymagana jest zaliczka, z momentem odnotowania przez Serwis wpływu zaliczki na konto Serwisu. W braku akceptacji Zlecenia przez Klienta, ale w razie wpłaty przez Klienta zaliczki, Umowa jest skuteczna pod warunkiem potwierdzenia przez Serwis (drogą wiadomości – e – mail) przekazania Zlecenia do realizacji.
Klient zobowiązuje się każdorazowo podawać Serwisowi prawdziwe i rzetelne informacje.
Realizacja usług odbywa się według kolejności spływania Zamówień do Serwisu.
Złożenie Zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty wynagrodzenia za zamówione Towary lub wykonane usługi i może wiązać się z obowiązkiem wpłaty zaliczki na poczet wynagrodzenia Serwisu.
Złożenie Zamówienia wiąże się z obowiązkiem sporządzenia protokołu w momencie odbioru i wydania pojazdu.
Serwis nie ma obowiązku sprawdzania prawdziwości 
lub zgodności informacji podanych przez Klienta. Błędne lub niepełne informacje przekazane przez Klienta mogą mieć wpływ na efekt końcowy usługi. Klient udzielając nieprawdziwych lub niepełnych informacji odnośnie do pojazdu i wcześniejszych modyfikacji, robi to na własne ryzyko.
Zamówienia przyjmowane są przez Serwis w dniach 
i godzinach pracy Serwisu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 lub w innych godzinach wcześniej uzgodnionych z obsługą Serwisu.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie realizacji Zamówienia spowodowane Siłą Wyższą oraz okolicznościami, na które Serwis nie ma wpływu. 
W przypadku Przedsiębiorców Serwis nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub podwykonawców Serwisu, dostawców Serwisu, zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących.
Z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących, wszelkie uzgodnienia handlowe między Stronami dotyczące Zamówienia powinny, pod rygorem nieważności, znaleźć potwierdzenie w korespondencji
 e – mail. Za potwierdzenie uznaje się podpisany dokument 
 lub e-mail przesłany Stronie. Potwierdzenie Zamówienia oznacza, że Serwis otrzymał Zamówienie oraz przyjął 
je do realizacji. Brak odpowiedzi Serwisu, w braku wpłaty przez Klienta zaliczki (jeśli zaliczka była wymagana) lub w braku akceptacji Zlecenia przez Klienta, pomimo wpłaty zaliczki przez Klienta – nie oznacza milczącego przyjęcia przez Serwis Umowy do wykonania.
Wszelkie korekty, zmiany i modyfikacje Umowy muszą 
być, dla swej ważności, obustronnie uzgodnione i wyraźnie potwierdzone przez Strony na piśmie lub drogą wiadomości e – mail.
 

IV. SIŁA WYŻSZA

Jeżeli wskutek okoliczności będących poza kontrolą Serwisu – (Siła Wyższa), której przykładem jest: pożar, wojna, decyzja rządu, strajk, powstanie lub zamieszki, ograniczenia energetyczne, załamanie lub wahania cen usług, utrudnienia w transporcie, epidemia, stan wyjątkowy, przerwanie łańcuchów dostaw, konflikt zbrojny ,utrudnienia przepływu ludzi lub towarów przez granice (zmiana przepisów, decyzje organów państwowych, zmiany szlaków dostaw, decyzje importerów/dystrybutorów części lub komponentów), ograniczające lub uniemożliwiające możliwości Serwisu w zakresie realizacji usługi lub możliwości Klienta 
w zakresie odbioru usługi zostaną utrudnione, Serwis 
ma prawo do jednostronnego anulowania Zamówienia
 i rozwiązania Umowy w części lub całości za zwrotem wpłaconej zaliczki.
Klientowi, w obliczu Siły Wyższej, nie przysługuje roszczenie o naprawienie szkody wynikłej z tytułu niewykonania lub nieterminowego wykonania Umowy.
Każda ze Stron zobowiązana jest do niezwłocznego powiadomienia drugiej Strony o zaistnieniu Siły Wyższej.
 

V. CENY ZA TOWARY I USŁUGI

Wszystkie ceny jednostkowe Usług i Towarów podane 
na stronie internetowej Serwisu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów
 i Usług znajdujących się w ofercie Serwisu, wprowadzania nowych towarów i usług do oferty Serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych 
na stronach Serwisu, bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów
 i Usług w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia 
w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych 
lub wyprzedaży.
 

VI. WARUNKI PŁATNOŚCI

Termin płatności ceny, wynagrodzenia lub zaliczki jest oznaczony w treści Zlecenia, Umowy, faktury VAT lub na paragonie i jest liczony w dniach. Kwota wskazana na paragonie jest wymagalna w momencie jego wystawienia.
Wszystkie płatności realizowane będą przez Klienta przelewem na rachunek bankowy Serwisu lub gotówką 
w kasie Serwisu, z zastrzeżeniem ograniczeń dotyczących płatności gotówkowych.
Za dzień zapłaty uznaje się dzień zaksięgowania pełnej wpłaty ceny (za Usługi i Towary) na rachunku bankowym Serwisu, podanym w treści Zlecenia albo dzień zapłaty pełnej ceny za Usługi lub Towary, gotówką w kasie Serwisu.
Faktury pro forma oraz VAT będą doręczane Klientowi osobiście po wykonaniu usługi lub będą wysyłane drogą e-mail na wskazany przez Klienta adres e – mail, co jest równoznaczne z doręczeniem.
W przypadku nieuregulowania płatności przez Klienta 
w wyznaczonym terminie, Serwis jest uprawniony 
do naliczenia odsetek ustawowych za opóźnienie 
w płatności, a w przypadku przedsiębiorców odsetek ustawowych w transakcjach handlowych, za każdy dzień opóźnienia w płatności
Wniesienie reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku dokonania płatności za usługi w ustalonym terminie.
Serwis ma prawo do odstąpienia od Umowy na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego oraz:
w sytuacji niedostarczenia samochodu do Serwisu
w umówionym terminie. Odstąpienie takie jest możliwe w terminie 60 dni liczonych od daty, kiedy pojazd miał zostać dostarczony do Serwisu. W takiej sytuacji Serwis ma prawo do zatrzymania wpłaconej zaliczki i może dodatkowo obciążyć Klienta kosztami poniesionymi w związku z umową, jak np. koszt zakupu urządzeń, Towarów, sprzętu na potrzeby realizacji Usługi.
w sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od Serwisu, wykonanie Usługi lub dostawa Towarów będzie opóźniać się o co najmniej 90 dni roboczych, liczonych od pierwotnej daty dostawy deklarowanej przez producenta lub dystrybutora. Odstąpienie takie jest możliwe w terminie 60 dni, liczonych od upływu ww. terminu opóźnienia w dostawie i stanowi przypadek z art. 394 par. 3 Kodeksu Cywilnego.
Serwis w braku płatności ceny za wykonane Usługi 
lub Towary zachowuje prawo do wstrzymania 
się z wydaniem pojazdu do czasu zapłaty 
oraz w ostateczności, demontażu użytych urządzeń, 
w sytuacji odmowy przez Klienta uiszczenia płatności, oznaczonej w treści faktury VAT lub paragonu.
Klient, dopóki usługa nie została ukończona, może w każdej chwili od umowy odstąpić płacąc umówione wynagrodzenie. Art. 644 Kodeksu Cywilnego stosuje 
się. Jeśli na poczet Umowy Klient wpłacił zaliczkę, Serwis 
w razie odstąpienia Klienta w trakcie realizacji Usługi, zachowuje prawo do potrącenia z tej kwoty wynagrodzenia, cen zapłaconych za Towary, Usługi oraz dotychczas poniesionych przez Serwis kosztów związanych z wykonywaną Usługą (np. kosztów przechowania pojazdu, należności ubocznych takich jak odsetki, kary umowne).
 

VII. PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie zastosowane modyfikacje, technologia, know-how, są własnością intelektualną Serwisu i zabrania się ich kopiowania, rejestrowania, modyfikacji, poprawiania 
i rozpowszechniania, pod rygorem zryczałtowanej odpowiedzialności odszkodowawczej 10.000,00 zł za każde takie naruszenie.
 

VIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Serwis zapewnia, że wszystkie parametry 
w oprogramowaniu modyfikowane są w bezpiecznej tolerancji, oznacza to, że parametr zakładany i żądany przez sterownik optymalny. Ewentualne niezgodności mogą być spowodowane różnicą między żądaniem sterownika 
a parametrami rzeczywistymi – określenie tego faktu należy do Klienta.
Korzystanie ze zmodyfikowanego softu sterownika silnika odbywa się na odpowiedzialność Klienta. Modyfikacja może spowodować awarię silnika lub jego podzespołów, ponieważ odbiega od parametrów, do których pojazd jest przystosowany w procesie produkcji.
Jeżeli pojazd posiada gwarancję to zastosowanie modyfikacji może spowodować jej utratę, na co Klient godzi się z momentem zawarcia Umowy z Serwisem.
W przypadku podania nieprawdziwych danych dotyczących pojazdu, jego seryjnej mocy, pojemności, rocznika, producenta lub numeru sterownika ECU itd., a także narzędzia, którego użyto do odczytu oprogramowania, może dojść do uszkodzenia sterownika, silnika 
lub podzespołów i innych, na co Klient godzi 
się z momentem zawarcia Umowy z Serwisem.
Serwis zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji lub kontynuacji Zamówienia według informacji zawartych w Umowie, jeśli na etapie realizacji stwierdzi, że może to spowodować uszkodzenie pojazdu lub rezultat nie spełni oczekiwań Klienta. W takiej sytuacji Serwis ma prawo obciążyć Klienta kosztami poniesionymi w związku z Umową, jak np. koszt zakupu urządzeń, Towarów, sprzętu na potrzeby realizacji Usługi i potrącić powyższe z wpłaconej do Umowy zaliczki.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za:
nieprawidłowe wykonanie usługi, spowodowanej podaniem przez Klienta błędnych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia,
uszkodzenie pojazdu spowodowanego brakiem stosowania się przez Klienta do wytycznych 
i instrukcji Serwisu, przed i po wykonaniu Usługi. Wytyczne są przekazywane Klientowi 
po zakończeniu Usługi ustnie oraz są dostępne 
na stronie Serwisu.
uszkodzenia pojazdu spowodowanego nieprawidłowym użyciem przez Klienta narzędzi lub użycia narzędzi/części nieoryginalnych.
nieprawidłowe użycie przez Klienta zmodyfikowanego oprogramowania lub części np. wgranie/montaż części do innego auta niż podane 
w Umowie, samodzielne modyfikacje, montaż.
Niezawinione przez Serwis opóźnienia, brak dostępności części lub innych komponentów.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za stan Pojazdu, który jest poddawany modyfikacji. Za określenie jego stanu
 i możliwości modyfikacji odpowiada Klient. Jeżeli modyfikacja zostanie zastosowana na uszkodzonym, bądź nie w pełni sprawnym pojeździe, może to doprowadzić 
do poważnej awarii silnika lub innych elementów, podzespołów i części pojazdu. Klient powyższe przyjmuje do wiadomości, godzi się z tym i zawierając Umowę zobowiązuje się dostarczyć w pełni sprawny pojazd, który może zostać poddany Usłudze.
Wszystkie stosowane modyfikacje oprogramowania były wcześniej strojone na hamowni i posiadają zakładane certyfikaty mocy.
Serwis nie udziela gwarancji. Gwarancji udzielają, co do zasady, producenci części i oprogramowania.

IX. REKLAMACJE

Na Serwisie ciąży obowiązek zapewnienia zgodności Towarów z umową w rozumieniu art. 43 b) ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Serwis ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych 
w przepisach, w szczególności w art. 43a i następnych Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
Serwis rozpatrzy każdą reklamację (Towar lub Usługa)
 i ustosunkuje się do niej udzielając odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji. Serwisu powiadomi Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, w zależności od tego jakie dane kontaktowe zostaną przez Klienta wskazane przy składaniu reklamacji.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolny sposób dostatecznie ujawniający jego wolę.
W przypadku składania reklamacji Klient powinien podać niezbędne dane związane z reklamowanym Towarem 
lub Usługą, takie jak: imię, nazwisko, numer zamówienia, opis wady, zdjęcia, termin jej wykrycia oraz wskazać czego 
się domaga.
Z powyższych zaleceń Klient nie musi korzystać, ani się nim kierować, a brak skorzystania nie wpływa na skuteczność reklamacji zgłoszonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W przypadku reklamacji Towaru, który nie był używany przez Klienta (reklamacja nowego Towaru) Klient zobowiązany jest odesłać reklamowany Towar na adres Serwisu, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej, na koszt Serwisu.
W przypadku reklamacji używanego Towaru, celowe może być odesłanie do Serwisowi reklamowanego Towaru, 
w celu umożliwienia zbadania reklamowanego Towaru. 
O konieczności odesłania reklamowanego Towaru Klient zostanie poinformowany przez Serwis. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest odesłać reklamowany Towar 
na adres Serwisu, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej, na koszt Serwisu.
W każdym przypadku, kiedy Klient reklamuje Towar i odsyła go do Serwisu., a nie posiada oryginalnego opakowania 
(z kodami kreskowymi na opakowaniu), konieczne jest załączenie do wysyłanej paczki informacji, które umożliwią przypisanie jej do danego Klienta i rozpatrzenie reklamacji, tj.: imię, nazwisko, numer zamówienia, opis Towaru którego reklamacja dotyczy, opis wady, termin jej wykrycia oraz wskazanie czego Klient się domaga. Serwis nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego Towaru 
na czas trwania procedury reklamacyjnej.
Odpowiedzialność Serwisu względem Przedsiębiorców oraz Przedsiębiorców Indywidualnych z tytułu rękojmi 
za wady jest wyłączona.
 

X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł na odległość umowę dotyczącą sprzedaży akcesoriów lub części oznaczonych 
co do gatunku, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku
 o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie 
o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
pisemnie na adres Sprzedawcy,
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku nr 1 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu będącym Konsumentem w odniesieniu 
do umów, w których: przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (większość Towarów i Usług będących w ofercie Serwisu). Asortyment Serwisu jest każdorazowo dostosowywany i dedykowany dla konkretnego pojazdu, a Towary i Usługi Serwisu są wysoko wyspecjalizowane i spersonalizowane. Wszystkie specjalistyczne Towary są sprowadzane na indywidualne zamówienie i służą zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Klienta i nie podlegają zwrotowi.
Klient przyjmuje do wiadomości, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu będącym Konsumentem w odniesieniu 
do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta. 
W takich okolicznościach, po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę Konsument traci prawo odstąpienia 
od umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 
lub gdy przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, o czym Serwisu niniejszym informuje.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również Konsumentowi w odniesieniu do usług lub rzeczy; co do których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe 
lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane 
w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 

XI. DANE OSOBOWE

OWU stanowi integralną część Umowy Zamówienia. W przypadku sprzeczności lub rozbieżności decydujące znaczenie ma treść Umowy.
Dbając o najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie 
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) informujemy, że:
Administratorem Danych Osobowych jest: CC&GS Group Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Dąbrowie k. Poznania przy ul. Bukowskiej 41 (62-070 Dąbrowa), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000780881, posiadająca NIP: 7773348861 oraz numer REGON: 383045336 (dalej jako: „ADO”)
W sprawie warunków i zasad przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się pod adresem e – mail Serwisu kontakt@carscare.pl.
Dane osobowe będą przetwarzane prze z Serwis dla celów:
wykonania umowy lub podjęcia działań niezbędnych do zawarcia umowy np. kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przesłania oferty, ustalenia terminu wykonania usługi, odwołania lub zmiany terminu wykonania usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
weryfikacji Pani/Pana sytuacji finansowej / sytuacji finansowej prowadzonej przez Panią/Pana działalności pod kątem podjęcia współpracy handlowej z ADO (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
utworzenia konta klienta w systemie zintegrowanym umożliwiającym realizację zamówień (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
ewidencjonowania przebiegu współpracy (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
marketingu produktów i usług oferowanych przez ADO, w tym przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celach marketingowych – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, po wyrażeniu odrębnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
realizacji prawnie uzasadnionych interesów ADO, takich jak obsługa postępowań cywilnych 
i egzekucyjnych, administracyjnych, karnych, obsługa procesów wewnętrznych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (art. 6 ust.1 lit f RODO);
wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
w przypadkach określonych w pkt. 5 lit. a, f i g – do czasu przedawnienia roszczeń;
w przypadkach określonych w pkt. 5 lit b-e – do czasu jej odwołania
Administrator Danych Osobowych nie udostępnia danych do ani ich nie przekazuje do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Dane nie podlegają profilowaniu.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność 
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, 
ale niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy 
lub Zamówienia.
 

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowa Zamówienia usługi lub części zawierana jest między Klientem a Serwisem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez umożliwienie Klientowi otrzymania dokumentu Umowy Zamówienia drogą wiadomości e – mail.
Asortyment i jego ceny (Usługi lub towary) prezentowane na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, stanowią one jedynie informację handlową i mogą ulec zmianie w czasie.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy zamówienia jest Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Serwisu, z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązujących, dotyczących Konsumentów 
i Przedsiębiorców Indywidualnych, dla których sądem właściwym jest sąd ich miejsca zamieszkania.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym OWU zastosowanie ma prawo polskie, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Ustawy 
o ochronie niektórych praw Konsumentów 
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Zamiany OWU wprowadzane będą w sposób zgodny 
z obowiązującym prawem i z poszanowaniem praw konsumenckich. Serwis zapewnia, że w każdym momencie na stronie Serwisu znajduje się aktualnie obowiązujący OWU. W wypadku zmiany OWU, Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego OWU 
są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących 
w dniu złożenia Zamówienia.
Klient przyjmuje do wiadomości, że Towary i usługi oferowane w Serwisie są chronione prawem autorskim, zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi 
w Rzeczpospolitej Polskiej.
Klient przyjmuje do wiadomości, że Serwis ma prawo oznaczać modyfikowane pliki w sposób umożliwiający identyfikację ich pochodzenia.
Klient przyjmuje do wiadomości, że przed dokonaniem Zamówienia usługi powinien zapoznać się z niniejszym OWU, a z momentem zawarcia Umowy Zamówienia akceptuje niniejsze OWU.
Niniejszy OWU może być zmieniany z ważnych przyczyn, 
w szczególności takich jak zmiana zakresu działalności gospodarczej prowadzonej przez Serwis lub zakresu Towarów lub usług sprzedawanych przez Serwis S.A., konieczność dostosowania postanowień Regulaminu 
do przepisów obowiązującego prawa, konieczność zapewnienia prawidłowości funkcjonowania Serwisu, konieczność zapewnienia bezpieczeństwa Klientom, konieczność wprowadzania nowych bądź zmiana istniejących zasad działania Serwisu. W takim wypadku Serwis poinformuje Klientów o rodzaju i charakterze zmian poprzez stosowną informację przesłaną na adres mailowy Klienta. Brak akceptacji zmienionego OWU nie oznacza żądania Klienta usunięcia danych w myśl Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych 
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych 
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO.”)